Povprašali smo vas o tem, ali mislite, da so zaposleni v knjižnicah dovolj izobraženi. Odgovori so naslednji:
Da 6 (50%)
Ne 6 (50%)
(n=12)
Vprašanje je bilo namenoma zastavljeno tako široko. Sam sem sicer predlagal: "Zaposleni v knjižnicah imajo v tem trenutku zadostno visok formalno izobraževalni nivo" in ciljal predvsem na formalno izobrazbo. Vendar je bilo zaželjeno vključiti tudi neformalno izobrazbo in zato je bilo vprašanje zastavljeno, kot je pač bilo.
Odgovori govorijo svojo zgodbo. Sploh če vzamemo v zakup, da (po mojem osebnem mnenju) anketo ponavadi rešujejo knjižničarji. Samokritičnost je bila izgleda tu na mestu!
Vprašanja za morebitno debato so potemtakem naslednja:
* Zakaj mislite, da so odgovori takšni kot so?Over and out.
* V kakšnem smislu mislite, da so zaposleni v knjižnicah premalo izobraženi?
* Kje vidite rešitev?
Tudi če izobraženost smatramo v najširšem možnem smislu je še toliko znanj, ki bi bile potrebna za knjižničarja, da jih večina po moje sploh ne pozna, kaj šele obvlada. Vendar tudi formalno izobraženih knjižničarjev v knjižnicah niti približno ni dovolj.
OdgovoriIzbrišiNajprej moramo določiti minimalna znanja in jih uveljaviti.
Razbijam si glavo, zakaj je odgovorov praviloma vedno en ducat +- 10%?
OdgovoriIzbrišiPa še nadaljevanje Mitjevega komentarja: problem potrebe po vse ožji specializaciji v odnosu do splošne razgledanosti, po večjem številu hkratnih specializacij itd. Dosti je že, ko se zavedaš, česa vse ne veš . . . (prosto po Sokratu), da ničesar ne veš, ti pa tako drugi povejo.