3.5.12

Testiranje Google AdWords

Pred dnevi sem prejel promocijskih 30€ za AdWord (sistem za prikaz Googlovih reklam). Odločil sem se, da jih "zapravim" za Biblioblog. Igral sem se z nastavitvami in pridobil izkušnje s spletnim marketingom.
Ustvaril sem oglaševalsko akcijo in skupino oglasov. Lokacijo sem nastavil: Slovenija in jezik: slovenščina. Nisem zastavil neke resne spletne strategije, le na hitro sem vpisal nekaj ključnih besed in gledal, kaj se dogaja. Oglas je trajal 25. 4. 2012 - 2. 5. 2012 (8 dni - 2 delovnika in 5 dni praznikov) in se je pojavil 105.963 krat ter dosegel 104 klike.

Rezultat:

Obiskov Strani/obisk Povpr. trajanje obiska % novih obiskov Stopnja obiskov ene strani
82 1,44 00:00:49 90,24 87,80% 
% od skupne vrednosti: Povprečje: Povprečje: Povprečje: Povprečje:
16,73% 1,67 00:01:36 53,67% 70,61%
490 (-13,69%) (-49,41%) 68,14% 24,35%

Ključne besede z obiski, razvrščene po povprečnem trajanju obiska (ostale so imele trajanje obiska 0 sek):
Ključna beseda
obiskov Strani/obisk Povpr. trajanje obiska % novih obiskov Stopnja obiskov ene strani

posvetovanje
1 2 00:18:57 0% 0%
biblioblog 5 4 00:02:53 20% 40%
e-bralniki 1 3 00:02:25 0% 0%
(content targeting) 14 1,93 00:02:08 92,86% 78,57%
novice 2 2 00:00:14 100% 50%
google 4 1,75 00:00:08 100% 75%

Najprej sem določil malo ključnih besed (knjižnica, knjižničar, bibliotekar, bibliotekarstvo, strokovna mnenja, komentar), vendar jih nisem ločil z vejico in tako niso delovale. Potem sem dodal še vse oznake iz bloga (vidne desno spodaj pod "Oznake").
Ker je bilo še zelo malo besed, sem dodal še "aktualne", ki mi jih je predlagal Google: imena knjižnic ter "zaposlitev" (in variante). Google je večino ključnih besed označil kot "Redko prikazan zaradi nizke ocene kakovosti". "Primerne" so bile samo: biblioblog (5 klikov), izposoja knjig (1 klik), delo in zaposlitev (1 klik), Oddelek za bibliotekarstvo (brez klikov).
Kot "Redko predmet iskanja" pa so bile označene: Visokošolske knjižnice, knjižničarji, Sekcija za specialne knjižnice, Knjižničarsko ogledalo, strokovno izrazoslovje, strokovna združenja, biblioteam, bibliotekarska terminologija, Komentar ankete, licenca za vzajemno katalogizacijo (nobena ni bila niti prikazana niti enkrat)

Skupni CTR odstotek (število klikov oglasa, deljeno s številom prikazov oglasa) je bil 0,10%. Najboljši CTR so prejele: biblioblog (precej nespametna izbira, rednim bralcem za klike), posvetovanje, strokovno srečanje, cobiss.si, dLib, izposoja knjig (google jo je označil za primerno!), prihodnost, razmišljanje.

Največ (9) klikov je prejela ključna beseda Google
7 klikov so prejele: WWW, knjige, zaposlitev
6: internet, zaposlitev
5: cobiss, biblioblog
3: vir, evropa
2: test, novice, vir, JAK, dogodki, delovna mesta
1: spletne strani, Katalog, Posvetovanje, računalništvo, ZDA, knjižnica, prihodnost, e-knjige, razmišljanje, izposoja knjig, Twitter, delo in zaposlitev, zaposlitev delo, strokovno srečanje, cobiss.si, knjižnica otona župančiča, prosta delovna, mnenje, E-bralniki, dLib

Največ prikazov je prejela ključna beseda zaposlitve (3.639, 7 klikov), zatem zaposlitev (2.805, 6 klikov) in Google 2.571, 9 klikov)

Stroški

Google AdWord se plačuje glede na klik.
Povprečna CPC (cena na klik) je bila 0,29€ in se je gibala od 0,73 € (spletne strani / 1 klik, 279 prikazov) do 0,05€ (knjižnica otona župančiča / 1 klik, 62 prikazov). Najvišja CPC je bila določena samodejno: 0,72 €.

Povprečno sem plačal 3,72€ na dan, proračun pa sem (arbitrarno) menjal prva dva dni in potem omejil na 5€ na dan. Največ klikov je bilo 26. 4. (27 klikov)


Naslednjih 30€ bomo lahko s pomočjo te analize porabili precej bolje! Ste videli oglas? Imate kakšno mnenje, priporočila?

Ni komentarjev:

Objavite komentar