2.11.09

Najava občnega zbora Društva bibliotekarjev Ljubljana

Danes zvečer je bilo (članom) po elektronski pošti razposlano vabilo na občni zbor Društva bibliotekarjev Ljubljana:

VABILO NA ZBOR ČLANOV

DRUŠTVA BIBLIOTEKARJEV LJUBLJANA

V ponedeljek, 16. novembra 2009 ob 11.00
v dvorani Mestne knjižnice Ljubljana, enota Knjižnica Otona Župančiča, Kersnikova 2 v Ljubljani

DNEVNI RED:

1. Otvoritev občnega zbora in izvolitev delovnega predsedstva
2. Izvolitev verifikacijsko-volilne komisije
3. Poslovno poročilo DBL za leto 2008
4. Finančno poročilo DBL za leto 2008
5. Poslovno in finančno poročilo DBL za leto 2009 (od 1. 1. – 31.10. 2009)
6. Poročilo Nadzornega odbora za leto 2008 in 2009
7. Predlog sprememb in dopolnitev Pravil Društva bibliotekarjev Ljubljana
8. Predlog članarine DBL za 2010
9. Delovni načrt za obdobje 2009/2013
10. Finančni načrt za leto 2010
11. Razprava o poročilih in razrešnica organov društva
12. Volitve novega Izvršnega odbora, Nadzornega odbora in Častnega razsodišča za mandatno obdobje 2009/2013
13. Razno

Vabilu je priložena datoteka z osnutkom Pravil DBL (osnutek sprememb in dopolnitev 22.11.2008, predlog 29.10.2009) in
Seznamom kandidatov za funkcijev predsedstvu DBL za mandatno obdobje 2009-2013:

1. Predsednik Izvršnega odbora (1)

Maja Božič – Gozdarska knjižnica in INDOK, BTF
Helena Drewry - NUK

2. Izvršni odbor (10 članov):

Minca Brate – Osrednja družboslovna knjižnica, FDV
Urška Cilenšek – Gimnazija in ekonomska srednja šola Trbovlje, Knjižnica)
Doris Dekleva Smrekar – CTK
Mateja Klarič, Knjižnica Bežigrad, MKL
Martina Kerec – NUK
Maja Miklič – Osnovna šola Kraigherja, knjižnica
Matjaž Musek, Onkološki inštitut – knjižnica
Urša Smrekar – Državni zbor RS, knjižnica
Veronika Potočnik - NUK
Snježana Renko – CTK
Alma Repar – Srednja gradbena, geodetska šola in ekonomska šola Ljubljana)
Danijela Škerget – SAZU - knjižnica
Vesna Trobec – MKL
Tomaž Ulčakar – CEK, EF

3. Nadzorni odbor (3 redni + 3 nadomestni člani)

Branka Badovinac - NUK
Petra Cigut - MKL
Dolores Kerec Kovač - Gozdarska knjižnica in INDOK, BTF
Aleš Klemen - MKL
Anita Longo - Državni zbor RS, knjižnica
Karmen Varga - MKL

4. Častno razsodišče (3 redni + 3 nadomestni člani)

Lea Borovnjak – MKL
Mirjam Kotar - Osrednja družboslovna knjižnica, FDV
Silva Novljan –
Anton Praznik - MKL
Mojca Trtnik – NUK
?

Oglejte si imena, izberite svoje favorite, pogovorite se med seboj, pridite na občni zbor in konstruktivno vplivajte na razvoj društva!

Prvi dve listi sta očitno odprti, kandidatov je več, kot je predvidenih mest za funkcije, tretja in četrta zaprti, ker je kandidatov "ravno prav" ali celo premalo. Ne vidim nobenega študenta.

Ni jasno, kaj je predvideno v točki 7.: informacija o novih Pravilih ali že kar njihovo sprejemanje? Najbrž to slednje, saj je mandatno obdobje 2009-2013 kot štiriletno očitno že naravnano na določila novih, še ne sprejetih pravil. Torej ni več kaj razpravljati.

P.S.:
@Mitja, ne najdem te na seznamu :-(

7 komentarjev:

  1. Super, da se vsaj kaj dogaja. Zakaj me ni na seznamu ne vem. Lepo pa bi bilo, da bi mi Smilja vsaj odgovorila.
    Študentov ni verjetno zato, ker niso bili obveščeni.
    Izbira je zanimiva, veliko novih obrazov. Opozarjam pa na kandidate, ki se zopet pojavljajo na kandidatni listi (so bili že prej odgovorni za delovanje DBL, ali so znani od drugod):
    Predsednik Izvršnega odbora:
    - Maja Božič (2007-09 predsednica Sekcije za visokošolske knjižnice ZBDS)
    Izvršni odbor:
    - Martina Kerec (2007-09 podpredsednica ZBDS)
    - Snežana Renko (2003-05 izvršni odbor DBL)
    - Vesna Trobec (2003-05 izvršni odbor DBL)
    Nadzorni odbor:
    - Minca Brate (2003-05 izvršni odbor DBL)
    - Aleš Klemen (2003-05 častno razsodišče DBL, 2005-09 član nadzornega odbora ZBDS)
    Častno razsodišče:
    - Anton Praznik (2003-05 častno razsodišče DBL)

    Vsekakor se bom sestanka udeležil. Poročilo sledi. Biblioteam pa bo skrbno in podrobno spremljal delovanje DBL v prihodnje.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, glede kandidatov pa - so takšni, kot s(m)o jih predlagali (ali pa so se sami predlagali).

    Kar se tiče že znanih imen pa velja biti razlikovalen:
    a) če so se izkazali na svojih dosedanjih položajih, je to samo vzpodbudno in delno že kot garancija, da utegne voz potegniti naprej. Predlagam, da jih podpremo (jaz jih gotovo bom!) in jim seveda povemo, da od njih dosti pričakujemo. Navada je, da je delo na najvišjih položajih naravno nadaljevanje že izkazanega dela na drugih položajih. Dvomim, da je smiselno na vodilne funkcije postavljati povsem neizkušene in kolegom neznane obraze. Taki naj bodo vsaj en mandat v izvršnem odboru (in tu jih bom podprl!), če se izkažejo, pa za naslednji mandat že na špico!
    b) Če pa so bili od leta 2003 do danes (aktivni?) v telesih DBL . . .

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je edino merilo, kaj se bo v tem mandatu storilo. Osebno (ne glede ali sem član društva ali ne) pričakujem angažiranost in nek program, usmerjen v prihodnost. Na koncu pa osebno ne bom sprejemal nobenih razlogov v smislu stiske s časom. Če je nekdo že sedaj na poziciji, ki zahteva ogromno časa, naj se na tovrstne funkcije NE prijavlja. Kar se pa tiče študentske populacije - to se nam bo resno maščevalo čez nekaj let, ko se bodo menjavale generacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. @Tilen, s teboj se seveda strinjam, ne morem pa gledati črno-belo, življenje je na srečo mavrično pisano. Kdor ima "ogromno časa", najbrž v stroki ni pomemben in z društvenim življenjem nima kaj dosti skupnega, dobri strokovnjaki in angažirani ljudje, ki pripravljajo in potem tudi izvajajo takšne programe, so praviloma vedno zelo zasedeni . . . pač znajo menedžirati čas in si ga ob pravem trenutku tudi dovolj odtrgati za korektno in uspešno opravljanje funkcij.

    Glede programa pa je seveda nekoliko nerodno, da bo občni zbor, po novem zbor članov, poslušal in sprejemal program starega vodstva, ki ga bo potem moralo izvajati novo vodstvo . . . Včasih smo temu rekli, da se je kača ugriznila v rep, danes pa bi informatiki rekli, da se je sistem zaciklal.

    No, glede študentov mogoče niti ni tako zelo kritično, slišim namreč, da se je precej študentov bibliotekarstva včlanilo v svoja področna društva (če se pa v Ljubljani ni nič dogajalo!). Bolj me skrbi Sekcija študentov pri ZBDS . . . ali pa jaz premalo vem . . . Na vsak način pa seveda ni prav, da ni niti enega študenta na kandidacijski listi (saj menda ja kje kakšen Ljubljančan študira bibliotekarstvo!).

    Ja, Tilen, upam, da si član DBL . . .

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj pa pravite na strukturo predlaganih kanidatov?

    CTK - 2
    NUK - 5
    splošne knjižnice - MKL - 7
    specialne knjižnice - 6
    visokošolske knjižnice - 3
    šolske knjižnice - 3
    upokojenka -1

    Ljubljana - 26
    Trbovlje - 1

    ženske - 23
    moški - 4

    OdgovoriIzbriši
  6. Struktura med knjižnicami je kar ok, seveda preveč Ljubljančanov in ravno prav moških :)

    Glede študentov - sam še enkrat pravim, da sploh ne vedo, kaj bi imeli od sodelovanja. Nekaterim, ki so sekcijo študentov vodili v preteklosti, je bilo bolj važno vse drugo kot informiranje ali kontinuiteta.

    Glede ciklanja - novemu zboru seveda ni treba sprejemati programa starega. Delovni in finančni načrt bi se lahko enostavno sprejel na naslednji seji. Tudi zaključno poročilo prejšnje sestave. Čeprav načeloma novi kandidati že med oddajanjem kandidature predstavijo nov program in bi moral biti priložen vabilu na sejo. Razrešnica pride seveda pred sprejemanjem novih načrtov. Pač nekomu niso jasni postopki.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Janez

    Svet mora na trenutke biti bel ali črn. To je odlika direktorjev (med katere sodiš tudi sam), da se v nekem trenutku odločijo za neko rešitev. Kompromisi niso vedno uresničljivi. Si pa napisal prav to, kar sem hotel tudi sam - pomembno je seveda časovni management! To, da je nekdo včlanjen v društvo, meni osebno ne pomeni veliko. Pač pripadnost. Važno je, kar nekdo naredi za stroko. Kar se pa moje osebne pripadnosti tiče - nisem član nobenega društva (čeprav me je včasih že srbelo). V društvo ali kamorkoli pač, bom odšel takrat, ko se bo čutila potreba po meni. Birokratskim postopkom pa se pač ne bom pustil ovirati. Pri svojem delu hočem imeti precej proste roke (tudi največ naredim takrat). Moj delodajalec je npr. bil sposoben to uvideti in sedaj imava od tega korist oba. Opravljam (imam takšno mišljenje) zelo pomembno delo, ki je obenem tudi moja strast.

    Skratka - osebno ne potrebujem pripadnosti na papirju. Sem pripaden stroki, kar se upam da vidi v moji pisariji. Ko pa me bo stroka v določeni točki potrebovala, bom seveda pomagal.

    OdgovoriIzbriši